Yolculuk

Yolculuk öncesi heerkese tavsiye ederim , eğer sabahın erkeninde yola çıkıyorsanız ( misal: 6:00 :)
ve havaalanına arabanızla gidecekseniz ve yanınızda çok sevdiğiniz birisi varsa, arabanızı havalanının otoparkına park edin ve kahvaltınızı arabada edin.. İçeri girince kahve içersiniz, o ayrı:) Güzel bir seyahatin bir adım öncesinde başbaşa keyif yapmak bize harika geliyor:) Ben o sabah için iki güzel sandviç hazırladım. Termosa çayımızı koydum. Kağıt bardak değil, her zaman evde kullandığımız kupalarımızı da yanımıza aldık. Sakinlik içerisinde havaalanının o müthiş temposunun kıyısında oturup kahvaltımızı ettik:)

 
Tuğrul'un asaletine ve onun yanında benim halime bakın:)) 




Uçağa da bindik, kalkışa hazırız:)

       

Yaklaşık üç saat sadece maviliği seyrettik.


                                                   Sonunda yerdeyiz. Vallahi hoşbulduk Paris:)


Yorumlar

Yorum Gönder