Aç Parantez, İyi ki Evlendik:)





Benim komikler komiği neşeli kızım kılıktan kılığa girip beni gülmekten yerlere yatıyordu ki,, kapı çaldı:)  
 

 

Elinde yukarıdaki çiçek sepeti ve pasta ile dedemiz geldi ve en ciddi haliyle "Efendim bunlar bu evin babaannesi tarafından evlilik yıldönümünüz için gönderildi" dedi. Kahkahalar atarak kucaklaştık:) Ne diyeyim ben şimdi? :) Refika Özkaracalar, sen ne zarif, ne ince, ne özel bir babaanne ve kayınvalidesin:) Üç senedir her evlilik yıldönümümüzü çiçeklerle kutluyor babaannemiz. Bu sene bu güzel sepeti elleriyle hazırlamış süslemiş elleriyle:)  

Arkasından Tuğrul geldi:) Klasik... En sevdiğim , en özel pembe karanfiller...O kadar çoook almışımdır ki kendime yıllar yılı...2006 senesinde hatırlıyorum her hafta alırdım. Vazoda her zaman olurdu..Renkleri görüntüleri büyüler beni..Son zamanlarda koşturmaktan alamıyorum...Tuğrul eve bu karanfillerle her geldiğinde en güzel hislerle dolduruyor içimi:)  

 
Paha biçilmez bir görüntü..Şimal'im ve karanfiller..


                           Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun...Ve rica ediyorum heeeeep böyle olsun:)

Yorumlar