Mahallemizi Tanıyalım (3)




  

Muhteşem değil mi bu güller? :) 










Ben vejetaryen pizza seçtim ama üzerine et istedim. Tuğrulcuğum,
yorgunluktan dalga geçemedi bile:)



Baaa yıll dım ben bu fotoğrafa:) Işıkların hareketli çıkacağını biliyordum ama hiç bu kadarını beklemiyordum..


 




La Duree'nin en az makaronları kadar ünlü pastası İspahan. Beklediğim kadar da güzeldi.

Biz bugüne Louvre ile başlamıştık:) Uzuun bir yürüyüş sonrası Louvre'a varmış, gezmiş, Angelina Cafe'de oturup kahve ve sıcak çikolata içmiştik. Sonra Haussman Bulvarı'na geçip La Fayette'in ev ve gourmet bölümlerinde aylaklık etmiş ve Printemps'teki restaurantın müthiş kubbesinin altında oturup nefis bir yemek yemiştik. Yemekten sonra şans eseri Printemps'in çatısına çıkmış ve uzun uzun Paris'i seyretmiştik ... Otele geri dönmüş üzerimizi değiştirip çıkıp yine mahallemizi dolaşmıştık. Arkasından Champs Elysees'e bir kere daha gidip pizza yiyip, Kushmi Tea'den bu kez İstanbul'a getireceğimiz çayları yüklenmiştik. Yorgunluktan düşmek üzereyken nasıl olduysa La Duree'ye girip İspahan'ı da kapmışız:)  Afferin bize. İşte bu son ayrıntıyla  inanın başımız göğe erdi ve o gün bugündür başımız gökte dolaşıyoruz (!) : ))

Yorumlar