İyyyi ki...:)


Aslında niyetimiz, öğlen yemeğini La Fayette'in Gourmet kısmında yemekti. Fakat herhalde Louvre'un içerisindeki o nefis cafe'de verdiğimiz molada yediğimiz ekler pasta ve içtiğimiz kahveler iştahımızı kapadı.
La Fayatte'e gittiğimizde hiç aç değildik. Gourmet kısmını biraz gezdik daha sonra ev kısmına geçtik.

Teneke kutuların nesi bu kadar cazip bilemiyorum ama gördüğüm her kutuya sanki o en güzel kutuymuş gibi yapışıyorum ben:) Onların dışında ilgimi çeken bir şey olmadı. Neticede her alışveriş merkezinde göreceğiniz şeyler.
Ama bir sürü yeri görmeyi feda etmiyormuş gibi böyle ayağımızı sürüye sürüye dolaşmakta da ayrı bir keyif var. Sanki evde oturmaktan canı çok sıkılmış bir Paris'li gibi dışarı çıkmışız da vakit dolduruyoruz:) Derken La Fayette bitti Printemps'a geldik. Normalde girmeyiz. Ama o gün vakit geçmek bilmediğinden (:P) oraya da girdik.

İyyyi ki girmişiz:)

Belki yemek yenecek bir yeri vardır dedik. Bir de sorduk ki, bir sürü yeri var. "Yalniz en üst katta çok şık bir restaurant var" dedi bizi bilgilendiren görevli. "E hadi orayı deneyelim" dedik.

İyyyyi ki demişiz:)

Şu aşağıdaki kubbeye bakın! Oturduğum yerden fotoğraf makinamı tavana kaldırdım ve çektim. Renkler ve desenler müthişti...




Yuvarlak bir oturma düzeni var. İç içe üç halka şeklinde. Masaların üzeri ayna..Masaya bakarken de üstünüzdeki kubbeyi seyrediyorsunuz. Menüye bakarken aklıma en meşhur Fransız yemeklerinden birisinin "Confit du Canard" olduğu geldi. Varmış. Tuğrul da ben de hemen siparişimizi verdik. Şarap da içtiğimiz halde 52 euro hesap geldi. Günin Eylül ayında çıktıkları Paris seyahatinde bir kahve ve bir suya 16 euro ödediğini söylemişti.  Bu kadar lezzetli bir yemek için bedava olduğunu söyleyebilirim ve gideceklere gözüm kapalı öneririm.





Yorumlar