2 sene sonra 3.yıl'ı kutluyoruz:)





Öyle nefis bir Taksim günü yaşadık ki dostlar, amanıın keyiften dört köşe oldum:) Şimal doğalı 1.5 seneyi geçtik. Hadi taşınmayla, mobilya alışverişleriyle geçen hamileliğimin son aylarını da sayarsak temiz 2 senedir diyelim böylesini yaşamamıştık. Böyle keyiflisini yaşamamıştık demiyorum, böyle hem aylak hem coşa koşa gezmelisini, hem konuşup irdelemelisini hem de susup izlemelisini yaşamamıştık. Yoksa keyif hep var, heeeer nefeste var:)   


                                                
                                      Arabayı almadık, yaşasın vapur :))))))))))






                                                      






Eskiden her hafta, hadi de ki ayda bir olsun yaptığın şeyleri hayatın bazı dönemlerinde 2 senede bir yapmaya başlayınca insan, herşeyi yeni buluyor tabii...
"Biz şimdi çok şey mi yaptık yoksa bu bir Taksim gezmesinin doğal ritmi miydi?"
Kimbilir:) Cevabı yok bende vallahi:)

Hem yaptıklarımız hem fotoğraflar çok olduğu için günü bir kaç post'a bölüyorum. Günün benim için ilk kısmı vapur gezisiydi.  Beşiktaş'a vardık , ver elini, tuttum Taksim:)

Yorumlar