Bugün günlerden, Şatonun Altında, İkinci Kat'da:)


İkinci kat'ın bir kere daha "Burada tiyatro olur mu yaa?" dedirten ve çok sevilen sokağı.
Bir senedir bekliyorum bu oyunu izlemek için.
Geçen sezon kaçırmıştım..İçim içime sığmıyor şimdi🎈🎡
 Bak balon koydum o kadar yani😂😂

Macbeth'in hikayesini duymayan yoktur herhalde. Ama tabii rahmetliyi, şatosunun altında yaşayan iki çamaşırcı kadından dinlemek lazım bi de...

Yaa böööyle şaşırırsın işte nasıl oldu bu diye...

 Çamaşırcı kadınların ağzı torba değil ki büzesin...Hiç... 

Sonra orda burda anlatırlar işte böyle seni bır bır bır.... 

Sen doğru davranacaksın ki çamaşırcı kadınlara konuşacak bir şey kalmasın di mi ama...

Gerçi bunlar Macbeth'den bahsederken efendimiz mefendimiz diyorlar ama Macbeth'in yedi sülalesinin dedikodusu döndü vallahi orda😂 

Neleeeer😂 

Birinci dakikadan gülmeye başladım ben. 

Sahnede kan gövdeyi götürüyor gülüyorsunuz. Bakmayın böyle ürkütücü göründüklerine de..Oyundan sonra kucaklayıp eve götürmek istiyorsunuz onları💗

 Ez cümle sezon daha yeni başladı, harikalar, ammman kaçırmayın diyorum :) 



Yorumlar