Bugün günlerden, Galata Perform "Yeni Metin Yeni Tiyatro"

Galata Perform'un "Yeni Metin, Yeni Tiyatro" festivali sürüyor..

Hayatımın bu döneminde, bir sezonda , aynı festival içinde ikinci oyun okumasına yetişmek pek  kolay değil benim için....

Ama güzel programlayınca oluyor iştee :)
Sabah Şimal'in antremanı, üstüne Beşiktaş'tan vapura binip gidilen Süreyya Operası.. Orada anne kız başbaşa izlediğimiz Uyuyan Güzel balesi..

Sonra yeniden bir vapur konseri dinleyerek Beşiktaş... Orada baba ile buluşup Şimal'i Tuğrul'a teslim etmece veee 15 dakika sonra Galata'dayız.

Bir oyun okumasına itina ile yetişilir diyorum 😀
Nefiiis, şahaneee, el çırparak gidiyorum  😂
Yaşasınn diyorum. Sanat iyidir, iyileştirir 💗


                  Oyun okuması: "Ailemizin en güzel sırrı" 
     Galata Perform
Yazan: Can Özden
Yöneten: Selen Uçer
Okuyanlar: Burak Küçükosman, Pınar Göktaş, Güner Özkul
(Üstteki fotoğrafta ,arka sıralarda, Selen Uçer'i görüyor musunuz bakiim hıı?:)


Oyun sonrası kule altında çay keyfi ..Galata Perform^'un oyunlarına da, yerine de bayılıyorum.. Bu sezon ne yapın edin mutlaka yolunuzu düşürün :) Hem kuledibinde çay kahve içip muhabbet edin hem tiyatro izleyin...Çünkü neydiii,, tiyatro iyidir iyileştirir :)))


Yorumlar