Bugün günlerden, Pazar günleri dostlarla olmak gibisi yok :)



Akşama misafirlerimiz var...
Kızım ve ben yemek alışverişimizi yapmaya geldik Taksim'e.
Bir de Kumbaracı50'de çocuklar için tiyatro çalışmaları hakkında bilgi alacağız.
Asmalımescit ile Beyoğlu balık pazarı arasında yol alırken daha bu yaz Şişli'den Tünel'e yaptığımız o uzun yürüyüşü düşünüyorum..Hala çoook şaşırıyorum bunu nasıl yaptık biz diye :)
Affferin Şimal diyorum sonra.
Az buz değildi yürüdüğümüz yol ve çok kıymetliydi ....
Hep çok kıymetli olacak o gün birtanem 💟💟💟


Markiz...
Camlarındaki çamur izleriyle....
Yine de burnumuzu camına dayayıp içeride duvarlarını kaplayan , mevsimleri gösteren o devasa
J.A Arnoux'a ait, Art Nouveau stilindeki bu eşsiz seramik panolara baktık...
Başımızı yeniden sokağa çevirdiğimizde,
(karamsar olmak istemiyorum ama)
" Offf..... Öyle mevsimler de yok sanki artık..." diye bakıyorum etrafa...



"Merhabalar sayın yengeç" 

Balık pazarından akşam için alışveriş etmek.... O la la :)


Üç Yıldız Şekercisi'nde helva haaaala terazi ile tartılıyor...
Ve ben buna şaşırıyorum!
Halbuki niye tartılmasın değil mi? 
Laf işte :)


Sonbahar gelmemekte dirense de plamut mevsimi geldi 💖
 Biz bugün açılışını yaptık.
Evde dostlarla olmanın güzelliğini hiç bir şeye değişmeyiz 💗



Yorumlar