Bugün günlerden, Güninlerle karaköy

Gün doğmuş da ama daha sabah olmamış gibi... Ne çektik iki senedir bu karanlıklar içinde güne başlamalardan yahu...Bakalım bakalım bu güzel gün bize neler getirecek...

Çok az fotoğraflı ( hatta yok fotoğraflı :) ama haaarika bir gün getirdi..
Karaköy'de dostlarla bir yemek yedik...
Oradan baklava aşererek kendimizi Güllüoğlu'na attık:) 
Sonra bir küçücük kafeye sığındık çok yağmurlu bir gece başlarken...
ve oradan da ikinci kat'ın o tenha kuytu sokaktaki yolunu tuttuk... 
Oyunun başlamasını beklerken hayalleri, umutları konuştuk ve gerçekleri de... Yaşamı yani...
Işıltılı haşereler'i bu kez de Tuğrul, Günin ve Tolga ile izledim..
Gözlerimden yaşlar gelerek güldüm...
Selen Uçer'in kalemini gözümüze soka soka sorduğu soruları bir kere daha çoook sevdim..
 Böyle günlerde ekstradan bir şükür yolluyorum göklere...
Ben bu günü ve bize getirdiklerini çok sevdim :)


Yorumlar