Bugün günlerden, anlamı çok büyük gün :)



Denizcilerin her limanda bir sevgilisi olur derler..
Bu limandaki, kafasındaki kırmızı ponponuyla pek fıstıkmış :))


Yeni yıl'a son bir haftaaa... Geliyor geliyor yenisi geliyoor...



2017 senesi 29 Temmuz gecesi Taksim'de İmroz meyhanesinden çıkmış İstiklal caddesi şantiyesinde yürüyorduk... "Çok şey mi istiyorum?" diye sordum..
"Prag'da geçen sene katıldığımız noel pazarı gibi ..Taksim'in ortasında bir kocaman çam ağacı..Altında toplanmış, kaygısız mutlu insanlar...Yeni bir senenin gelişini kutlamaya hazır bir kalabalık.. Ülkemizdeki Noel'i de kutlayan insanlarla birlikte meydanda 72 milletten insan toplanmış neşeyle gösterileri izliyoruz...O kocaman çam ağacının üzerindeki ışıklar müzikle birlikte bir yanıyor bir sönüyor...Masal gibiyiz..."
Ben bunları anlatırken tatatatatatata yeri kazan taşları kıran aletin sesi , sesimi yedi yuttu.
Sonunda o aletin çalışması durunca , Nazan "Hiç duyamadım şimdi bir daha söyle bakayım" dedi.
Dedim "Ya boşveeer Nazanım. Bana da çok absürd geldi birden" 😂😂😂
Fakat ben hayallerime inanırım.. .
Ve çok şanslıyım çünkü benim hayallerime destek veren , onları seven harika arkadaşlarım var.
Malum "Biz bitti demeden bitmez" gecesiydi o gece..
Melahi, "Amaan istediğin bu olsun Nünücüğüm Noel'de biz bize yeteriz. Taksim bizi bekler" dedi:))
Yihuuuu Oleeeeeyyy !!!

Böyle hayalleri kurmak güzel de o tarihte yeni yıla daha 6 ay var ...O 6 ayda o hayali beslemek, günü geldiğinde hayata geçirmek çok kolay da değildir aslında.
Hayatın koşturmacasında bir bakarsınız eriyip gider o harika hayaller...

Ama biz gerçekleştirdik 💘🎅🎄🎈🎉

İşte bugün hem yeni yıl yemeği yedik hem de yemekten sonra mutfağa girip sıcak şarap yapımına giriştik :)) Evi harika kokular sardı :)
Sonra da çoook heyecanlı bir şekilde Taksim'in yolunu tuttuk 😂😂😂😂😂



Bütün hazırlıklarımız tamam fotoğrafı 🎄🎵🎶🎉

Termosumuz, karton bardaklarımız, minik çam ağacımız,
( bu arada fotoğrafta pek belli olmuyor ama çam ağacımızın ışıkları ve miniminicik süsleri muhteşeemmmdii:) ve telefonumuzda yeni yıl şarkıları :))))

                        

Arkamızda AKMciğimiz:)

Meydanda bir kutlama yapıyoruz kiii ,, gözlerimizden yaşlar gelerek gülüyoruz :) Anında Abu Dabi'ye Tubacığımıza ve Amerika'ya Eminoshumuza da bu fotoğrafları ve çektiğimiz filmleri yolluyoruz :)

                                                                     Nazanikoom  💚


😂😂💗💗💗



Hayal ettiğim oldu hatta hayal ettiğimden bile güzel oldu :)) 
İşte buuu dedik :) 
Hep birlikte kendi mis gibi Taksim'imizde kutladık yeni yılın gelişini :) 
Çam ağacımızı kucağımızda taşıdık. Melahi evlat edindi onu. Bahçesine dikecek. Bir kere daha söylemek istiyorum, süsleri ve yanıp sönen minicik ışıklarıyla fotoğraflardakinden beş kat daha sevimliydi 💗
İstiklal caddesi boyunca yürüdük elden ele taşıyarak:) 
Kiliselerin hepsinde çeşitli kutlamalar vardı. Onlara da girdik. Bir sürü fotoğrafın içinden
ayıklayıp da buraya arşivlik de olsa koyamıyorum ama harikaydı Taksim'deki bütün kutlamalar. 
Herkese şimdiden iyi seneler diliyorum.
 Gökten bu gün için 6 elma düşmüş, altısı da masallarını yazanların ve gerçekleştirenlerin başına 🍎🍎🍎


Not: Tuğrul'cuğuma ve Şimalciğimize de bu hayalin gerçekleştirilmesine verdikleri katkılardan dolayı kocamaaan teşekkürlerimle 💞

Yorumlar