Bugün günlerden, O tekne o limandan kalkacaaak :)



Eleos'ta hava nasıl olursa olsun harika bir manzara vardır. Sonuçta o balkonda bir karış karın olduğu zamanını da gördüm , sonbaharını da ve yaz aylarında haftalarca üst üste gittiğimiz de oldu.. Her zaman sıcacık bir atmosferi var. Asansörden in, sola dön ve bu dediğimi hatırla :)) Neticede sola dönmek hep iyidir :)) İşte böyle bir manzara eşliğinde başlıyoruz gecemize. 



Gecenin fotoğrafları çekilirken bu kovayı neden kaptım bilmiyorum :)) Hareket olsun diye ? :)) 
Ice Bucket Challenge yapacağım yok tabii ki  😂😂😂
Emocuğumla  mavi yolculuktan konusuyoruz da konusuyoruz. Tutturmusum bir mavi yolculuk. Bütün ekip gitti biz gecen sene gidemedik ya, içimde kaldı. 
E kalacak da tabii... Çoluğumuz çocuğumuz çok istiyorum bir arada olsunlar, bir arada olalım :)) 
Neyse belki daha geçen sene gittiler , hem 7 gün sıkılmışlardır teknede diye düşünerek diyorum ki, 
"Yani tamam şekerler 1hafta olmaz da ne bileyim 4 günlük bir tur olur." 
Emine anlıyor eğiliyor bana doğru bombayı patlatıyor, 
"Yok şekerim ya sıkılmıyorsun. 7 günün sonunda tekneden inerken ağğğlıyorsun"  
Vallahi bi zıplıyorum  yerimde:))))) 
Bak buraya yazıyorum o zaman, 
O tekne seneye yola çıkacak, ben bi Ellamı kucaklayacağım genç kız muhabbeti yapacağım , bi Alpoşumun sırtını kaşıyacağım hafif kalınlaşan sesine şaşırıp ne zaman büyüdüler yahu böyle diyeceğim. Şimal ikisini de çok abla, abi ve cool bulacak, hayran hayran izleyecek, yanlarına sokulurken belki biraz çekinip utanacak :) İlişkilerinin nasıl geliştiğini göreceğim mutlu olacağım. 
Ne gerekiyorsa yapılsın, seneye o tekneden inerken kafama koydum ben bi ağlayacağııım :)))  



Yorumlar