Bugün günlerden, O hayvaaan :)

Hayvan evet. Tavuk. Ne zaman tavuk yesem aklıma gelir. Bir gün canım çok sıkkın. Tubikom da bizde, yemekte de tavuk var.. Masadayız... Biraz yedim ama sonra olmadı, içim almadı... Çatalla iki dürttüm, baktım içimin sıkıntısı çok öne geçiyor tabağımı iteledim, 
"Ben tamamım, daha yiyemeyeceğim" dedim. 
Sakin kükreme bilir misiniz?  Annem sakin ama gayet dondurucu bir sesle "O hayvaaan, sen onu didikleyip bırakasın diye can vermedi" diye bir kükremiş ! :) 
Dedim hangi hayvan?? Ben tavuk yiyordum o yemek o hayvan değil... 
Ne doğru...
Her tavuk yemeği pişirdiğimde aklıma gelir...
En hasta günlerimizde tavuk suyuna çorba yaparken o hayvanı düşünürüm ve minettar olurum 💗 Bugün günlerden annem aslında..Ama annem her günüm olduğu için ayrıca belirtmeye gerek duymuyorum :) 



Yorumlar