Bugün günlerden, yine bir gün Eleos'tayız :)

Bu sefer epeyce fotoğraf çektim:)) Kararlıydım tabii kaçırmamaya:)) Ama yine de bir sürü nefis şeye yetişemedim..Benim yetişebildiğim bu kadar. Çare yok, yaz bitmeden görenler de en sevdikleriyle toplaşıp gidecek ve orada o harika atmosferde bir yemek yiyecekler:)) 













Kalamarı çektim çekmesine ama Eleos'un esas kalamarı bu değil. Ben dayanamadım üstüne bir de onu sipariş ettim. Yiyenler "Baştan daha ısrarcı olmalıydın bunu istemek konusunda" dediler:) Demedi demeyin. Siz giderseniz tereyağında güveçte pişirilenden isteyin:)




Soru: Tuğrul bu fotoğrafta ne yapmış ne yapıyor? :)) Yüzündeki ifadeye bakınca çoook gülüyorum ben:)) Yakalanmış halidir bu onun:)) Masum masum yapar:) Hadi bir ipucu vereyim, Tuğrul'un elinde ne var ve fotoğraftaki rakı şişesinin kapağı nerede? :)) Benim iflah olmaz romantik ve dünyanın en güzel renkleriyle ruhu beslenmiş canım kocacığım bizim o gün içtiğimiz şişenin kapağını eve götürmek üzere almış :)) Çook özel bir buluşmaydı bizim için...En sevdiklerimizle birlikte olabildiğimiz:) Daha nicee , nicelerine :))






Yorumlar