Bugün günlerden, Marmara Adası :)

                                                             
                                             







Bir haftasonucuk kadar gittik. Bir ay kalmış gibi döndük. Bazı yerler var hala, zamanın donduğu...
70lerin ortalarında zaman donmuş Marmara Adası'nda.
Arkadaşlarımız söyledi bize. Hadi gidelim çoluk çocuk denilince, insanın en önemli beklentisi de birlikte olmak olunca "Nerden aklınıza geldi Marmara Adası?" diye sormuyorsun. İyiki de sormamışım... Ben çocukken Akçay'a ve Erdeğe giderdik biz. Çay bahçelerinde çekilmiş fotoğraflarda masanın üzerinde hep bir Aroma kayısı suyu şişesi durur. Bin yıldır görmedim desem yeri var. Vallahi o bile vardı :) Ben büyülendim. Kaldığımız otel nasıl sade bir yer her şey ancak en basit haliyle var..Ki bayılırım....Nar ağaçları, zeytinler, domatesler salkım salkım :) Ah zaten deniz üstünde tek başına öyle bir hali var ki ve önünde sadece kendisine ait bir küçük koy var ki... Her ay bir haftasonucuk gidilir. Dış dünyaya kapalı bir otelcikte arınılır...Bana göre olmayan tek şeyi deniz suyunun sıcaklığı..Ama asla bir Bozcaada soğuğu değil. Bodrum'dan daha soğuk ama. "Gel hadi durma" da demiyor deniz yani:)







Yorumlar

  1. Resimler anlatım şahane:)
    Gidesim geldi bemimde!
    Sevgiler yolladım dalında poz veren o nara bayıldım birde..

    YanıtlaSil
  2. Sebuş sorma, benim bile gidesim geldi yine:)

    YanıtlaSil
  3. nilgün 1987 de gitmiştim marmara adasına ve çok sevmiştim. sakin, denizi pırıl pırıldı. tekrar görmek istediğim yerlerden oh ne yapmışsınız, ben de fotolara bakarım. yanılmıyorsam çınaraltı köyüne gitmiştik, çok da orayı sevmiştim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder