Bugün günlerden, Yeni ve yeni kalanlar :)


Yaşasın bu yazın akşamüstü 4 meyhane buluşmaları ! :) Üçüncü pazardır Eleos'tayız. Bu akşam en son tatlı tabakları da masadan kalktıktan sonra Tuğrul dedi ki, "Hadi şimdi tekrar soğuklardan başlayabiliriz." Öyle bir zamanı donduralım, hep burada olalım durumu:))



















Gelenlere gidenlere
Gönülden sevenlere 
Ümidi yeşertenlere
Bir şiirden süzerek 
Ekmeği bölüşerek 
Hayatı yüceltenlere
Kavganın barışmanın 
Zamanla yarışmanın 
Değerini bilenlere
Doğanın düşüncenin
Hayatın hakikatin
Önünde diz çökenlere
Selamlar olsun
Şerefine kalksın bütün kadehler
Selamlar olsun 
Çok yaşasın yaşasın yaşasın
Hep yenilenenler
Elbette denize nazır
Kalbimiz temiz velhasıl
Bir yudum muhabbetten
Bir yudum ehl-i keyften
Yanında aşk da olsun
İlla ki meşk de olsun
Yıldızlar bir bir sönerken
Yeni gün gelsin buyursun ...



Hehhee:)))))) İşte sonunda başardım:)) Bu hafta yine yemeklere yetişemedim amaaa tatlıyı da fotoğrafladım ya:)))))))))))

Yorumlar