KuzenLERLER buluşması:)

      Sabah böyle başladı..Şiir gibi:) Arabanın camında yağmur, arkada deniz , martılar ve bir tekne..





 Kahvaltı da şiir gibiydi bence:)


Bugünkü kahvaltımızın konusu "Kuzenlerler buluşması" :) Şimşim şekliden şekile girerek (ve bizi gülmekten bayıltarak) , heyecanla bekliyor Alpoş ve Ufuş'un gelmesini:)






                                 İkiniz de öyyle balsınız ki, hala olmak dünyanın en güzel şeylerinden biri:) 


Şimal Hanım uyuyorlar onun uyanmasını beklerken kuzularımı seyretmeye de, Burçak ve Can'la sohbet etmeye de doyamıyoruz..Öyyyyle özlemişim ki hepsini:)

                                     Bayıldım Alpoş'un bu fotoğrafına. Keyif bu değilse nedir:)



                                             Vee ve ve, gençlerimiz sahaya çıkıyorlaar:)) Alkııış:)))






Şimal sularda kendisini mi seyrediyor, pantolonunun dizlerine kadar nasıl ıslandığına mı bakıyor, yoksa "Annem hala nasıl beni bu sulardan çıkarmıyor da fotoğraf çekiyor?" diye hayret mi ediyor bilmiyorum:)  Bildiğim çok eğlendiği , mutluluktan ara ara kendini alamayıp çığlıklar attığı :)  Benim de mutluluktan gözlerim kamaştı yahu:) Öyle güzel ki üç kuzuyu bir arada seyretmek. İkizlerimle çooook gurur duydum ,çok abilerdi. Kızımla çook gurur duydum ortama hemen uyum sağladı:) Kendimle çoook gurur duydum harika fotoğraflar çektim:))))) Velhasıl gurur dolu bir sabahtı:)))

Yorumlar