Bugün günlerden, Dayıların ennn bi tatlısı gelmiş, bizde bir bayram havası :)


Bir gün elim kolum dolu eve dönüyorum tam arabadan ineceğim bir mesaj geldi. Actım baktım Mıstık Amerika'dan Canikonun fotoğraflarını yollamış. Kuzum büyüyor.. Adam adam bir hali var zaten. Birden nasssıl özledim Mustafa'yı anlatamam. Yok dedim yok , böyle telefonla konusmakla falan olacak gibi değil ! Araya 5 sene girmiş neredeyse bizim acil bir görüşmemiz, oturup sohbet etmemiz lazım... Da nasıl olacak? Elimde telefon öyyle dururken Mıstıktan bir mesaj daha gelmesin mi, Adana'ya gidiyorum, İstanbul'a uğrayacağım . Görüşelim :))) 
Ayy dedim daha ne dileseymişim bu ne güzel bir sürpriz :))) 
Şimal'in dayısı, bizim kardeşimiz, İpeko'nun yakışıklı eşi, Canikonun muhteşem babası ve Süreyyamın oğlu Mustafcığım, çooook özlemişim seni , çok hoş geldin canikom :))  





Yorumlar