Bugün günlerden, bir tatlı huzur almaya geldiiik biz krependeki imrozdaan :)



                   Kız arkadaşlarla doğum günü kutlaması her zaman en favorilerimdendir. Bak bak bak Melocuğum bu kadehi şerefime kaldırmış :) Bugün duble kutlamamız var. Cumhuriyet gazetesinden ilk tahliye haberleri de geldi. Buralar bir şenlik bir şenlik :)  Aman bir özlemişiz birbirimizi:) Son günlerin koşturmacasıyla bunu pek yapamaz olmusuz... iyi ki doğum günüm gelmiş dedim . Nazanım ve Melahikomla bir yemişiz, bir içmişiz, bir söyleyip beş gülmüşüz.
Sonunda akşam Nevizadeden Taksime burnumuzu uzatmışız ki ne görelim.... Gerisin geriye Krepene dönmek istemişiz...Fenaydı istiklal caddesi o kadar söyliyeyim...
Yürüken dedim ki , "En büyük hayalim Taksim meydanında christmas market kurulmasıdır ."
Nazan , gecenin o saatinde İstiklal caddesini kazan makinaların seslerinden tam duyamadı,
"Bir daha de bakayim" dedi.
"Yok "dedim "Tekrar edemeyeceğim..Bana da çok absürd geldi" Fıkra gibi..
Sonra ama hayalime sahip çıkmaya karar verdim..
Madem gece 12yi geçmiş, madem bugün benim doğum günüm ,o zaman dileğimi paylaşmakta bir bahis görmüyorum..
Budur :)
O çam ağacı dikilecek oraya...
40 kere dersem olurmuş. Bunu iki sayalım o zaman :) ( Birinciyi istiklalde yürüken söyledim ya :))  





Ve gecenin en bi muhteşem anı:) Savoya gideriz biz doğum günü sonrası pasta yemeye ....Tuba'dan çıktı bu adet ilk sonrasında çok tuttuk. Ama güzelim , saat 12yi geçmiş ve Savoy pastane nihayetinde:) 

Melo dedi ki "Ben bitti demeden bitmeez" 

Kebapçıya gittik biz yahu 😂😂😂 

Pasta yok mu kardeş? Tamam getir kazandibini . 
Ne mum da mı yok? Dikelim şurdan 3 kürdan kazandibinin üstüne 😂😂😂 

Hayır ertesi gün en çok güldüğüm şey ve bende hep bir muamma kalacak olan şey madem mum bulamadınız sembolik olarak kürdan dikiyoruz, niye 1 değil de 3 tane hahahaha :))))) Hala çok gülüyorum buna 😂😂😂 Yeni yaşımı yanımda çok kıymetlilerimle karşıladım , bütün yıl hep dip dibe olalım diye en içimden diledim.... Taksimde bir de çam ağacı süsledik miii 😉😉


Yorumlar