Bugün günlerden, Defne Cafe

 Defne Cafe Melahi'nin bebeği idi büyüdü koskocaman bir genç kız oldu :) Çok canlar yaktı :) O ne lezzetli yemekler, ne çok dieti sabote etmiştir:)))))) Ha tamam sen kararlıysan Melahi mutfağa bir girer sana en lezzetli diet yemeklerini de çıkarır bir çırpıda. Üstelik öyle bir getirir ki karşına sadece karın değil göz doyuran da cinstendir. Ama üstüne dayanamayıp o müthiş tatlılardan sipariş ediyorsan artık o senin suçun :)) Defne Cafecik şekil değiştiriyor. Aslında daha çok insana ulaşabilecek böyle. Hem taşınıyorlar hem de cafede yemek vermeyi bırakıyorlar. Artık doğrudan evlere servis yapacaklar sadece. "Catering" dediklerinden... Misafirin mi var arıyorsun hemen bir mönü oluşturuyor senin için. Sen istiyorsan arada bir de kısır yapıver koy masaya :) Ama benden duymuş da olmayın sanıyorum benim gibi yemek yapmayı sevmeyen ama evde de illa tencere yemeği de olsun diyenlerin de yüzünü güldürecek :))) Anadolu Kavağı'ndaki yeni koskocaman mutfağını gezdirdi bugün Melahi bana.. Nasıl şirin yeşillikler içinde bir yer anlatamam. Defne Cafe'deki,, o müthiş harbi antika yemek masalarından bir tanesi de yine beyaz örtüsüyle yeni yerlerinde olacakmış :) Konuklarıyla mesela mönü oluştururken o masayı kullanacaklarını anladım ben konuşmalardan. Çok zarif değil mi bu ama? :) Doğrudur Melahi en bi canımdır ve her zaman Defne Cafe ile gurur duymuşumdur :)  Şimdi yeni mutfaklarını da fotoğraflamak için çook sabırsızlanıyorum :) Ah Melahi bir mavi yolculuktan dönse de çalışmalar hızlansa :))




Bugün Defne Cafe'de son kez yemek yedim. Bahçede oturdum.. Melocuğum benim neyi ve nasıl seveceğimi benden iyi bilir. Üstelik o bayıldığım yemekleri de bir tabakta bir arada , hepsinden biraz biraz tatmayı da en çok sevdiğimi bilir. İşte bu tabak tamamen o doğrultuda hazırlandı. Hüzünlenmedim desem yalan... 16 yaşını geçmiştir Defne. Ama kalitesinden ödün vermeden büyüyüp geliştiğini de izlemek bambaşka bir keyif :)  


Yorumlar