Bugün günlerden, keşke her haftasonu böyle olsa:)

Haftasonlarımız standart değişmiyor:) Cumartesi Pazar Şimal'in aikido çalışması var. Biz de alıyoruz gazeteleri dergileri, Bümed'de şöminenin başına kuruluyoruz. Öğlene kadar lak lak ve okuma. Ama bu hafta ucuna, önüne, sonuna birşeyler eklendi ki beni çok mutlu etti. 

Cuma günü tatilin son cuması olunca anne kız başbaşa bir etkinlik yapalım dedim. Zorlu'ya "Kibritçi kız"ı seyretmeye gittik. Ben bayıldım. Şimal de bayıldı ama ben bir daha giderim diye ondan önce söyledim:) Zorlu'nun çocuk tiyatrosu ücretsiz. Biletler oyundan önce bir gün dağıtılıyor. İzlemek isterseniz gidip alıyorsunuz. 4 bilet hakkınız var. Dekorlar, müzikler, oyunculuklar.Hele hele bir Sermet Erkin sürprizi yaptılar ki...Ne hoş oldu sahnede izlemek onu:) Kibritçi kız'ın yılbaşı gecesi meydanda uyuduğunda sahneye yağmaya başlayan kar beni Şimal'den daha çok heyecanlandırdı sanıyorum. ( Ya da çocuklar bizlerden daha cool, duygularını çok belli etmiyorlar bilemiyorum artık :)  




Cumartesi gecesi - "Figaro goes jazz". Figaro'nun Düğünü'nün jazz yorumu. Şimalle olunca yüreğim pır pır. Sevecek mi , uykusu gelir mi...Fuayede çoook eğlendik ama. O yüzden cesaretim bir nebze olsun var:)
Not: Bayıldı diyemem. Kendisi de öyle dedi zaten. Bu sene gittiklerimizin içinde en az sevdiğim bu oldu dedi. Biraz uykusu geldi. Ama çok az aydınlatılmış bir sahne, müthiş hoş jazz şarkılar yumuşak yumuşak çalarken ben de farklı olmasını beklemiyordum :) 1 saat 15 dakika kadar sürdü.


Vee pazar akşamı anne ile baba, Şimal'i anneanneye teslim edip tiyatro'nun yolunu tuttuk. Görür görmez çok seviyorum ve Güven Kıraç ve Emre Karayel'in bu nefis afişini kaçırmıyorum:) Tuğrul'un "Hayatta çekmem" demesini göze alarak afişin önüne geçtim bile :)  
Oyun aslında sıradan bir durum komedisi. Ama oyunculukları öyle temiz, öyle kusursuz ki..Hele Güven Kıraç. Yok hakkını yemiyeyim Emre Karayel de rolünün hakkını harika veriyor. Ayakta alkışlıyorum. Yine de oyunun iz bırakır bir tarafı yok. Oyunculukları ve bu kadar iyi oyuncuların sahnelediği rolleri izlemenin keyfini konuşuyoruz eve dönerken:) Keşke her haftasonu böyle bool sahneli olsa . 

Bu arada yeni okul döneminin başında bütün izleyicilere de yürekten bir "Kolay gelsin ! Zevkli seyirler ! :)" demek istiyorum :) 
(Havaya mı girdim, nedir ? :) 



Yorumlar