Bugün günlerden, İZ



Ah çok merak ediyorum , "İstanbul'a turist olarak gelseydik.........?" 
Bugün Galata'da yürürken hiç tereddütsüz dedim ki "Dibimiz düşerdi!"



Galata perform'da oyun seyredeceğiz bugün :) İz. Galata kuledibinde yerleri. Oyun için erken ama Taksim'de gezmek için geç bir saatte geldik Taksim'e. Önce hemen tiyatro'nun karşısındaki adı gibi şirin bir pastanede oturduk. Sonra Galata'nın azıcık da olsa keyfini çıkarttık:)












Vee a-ca-yip güzel, çook başarılı bir oyun seyrettik bugün. Bir yerde denk gelmiş, okumuştum." Bu sezon tek oyun seyredecekseniz İz'i kaçırmayın" diye yazıyordu. Konusu da ilgimizi çekince hemen bilet aldık.
Galata Perform. Geçen yaz bir okuma tiyatrosu'na katılmıştık orada. Galata kulesinin tarafında müthiş bir mekan. Eski bir Galata evi.. Oyun hakkında bir şey yazmayacağım "Anlatılmaz yaşanır" dediklerinden. Daha içeriye girmeden merdivenlerde sizi alıp içine çekiyor. Oyunculuklar kusursuz. Ben izlerken defalarca oyuncuları tek tek o rol dışında düşünmeye , doğal hallerini tahmin etmeye meraklıyımdır. Öyle pek bir oyunun içine kayıtsız şartsız girip akıp gidemem yani. Hiç şansım yoktu bu ekip karşısında ama:) Çok kısa bir süre içinde "Bu adam bu işte. Yok yani doğal hali falan. Doğal hali şlu anda izlediğim. Başka türlü de düşünemiyorum" dedim. Hele oyunla akıp gitmemek ne mümkün:) Tarlabaşındaki bir evin salonundaydım o birbuçuk saat boyunca. Üstelik üç ayrı döneme, üç farklı ilişkinin içinde tanıklık ettim. Siz yine de bu sezon tek oyun seyrediyor olmayın tabii ama iz'i de ne yapın edin görün :)  





Yorumlar