Taksim- Umut Ocakbaşı

 "2 saatlik bir uğradık ve hemen çıkacağız" şeklinde Taksim'deyiz. O uzuuun Taksim günümüzün yanında nedir ki?:) Hakikaten de 2 saatten 2 dakika bile fazla kalmayarak yemeğimizi yedik ve çıktık.

Umut Ocakbaşı'na ben hamileyken gitmiştik. Tadı damağımda kalmıştı. Sadece yemeklerin değil, tabakların, kağıt serili masalarının, fonda çalan TRT radyosundan gelen sanat müziğinin, duvarlarındaki ATATÜRK resimlerinin.. Bu bayram yemeğimizi orada yemeye karar verdik. Tuğrul'un dediğine göre en iyi ocak başı listelerinde yer alıyor ve bunu kesinlikle hak ediyor. Pek bilir canım Tuğrulcuğum böyle şeyleri:)







Yemekler ve yukarıda yazdığım gibi daha bir çok şey güzeldi. Ama bana çok pahalı geldi. Tuğrul 2 Adana ( tamam, çok yemiş:) ben de 1.5 çöp şiş yedim. 1 küçüğün küçüğünden rakı içtik. Tatlı, meyve vs istemedik. Sadece iki kahve içtik. Gelen hesap 137 liraydı. Evet ortaya biir sürü şey de bırakıyorlar ama mesela Adana'da bunlar hep ücretsizdir. Tuğrul hesabı normal buldu. Ben düşündüm düşündüm içinden çıkamadım. Sonunda maydanozun gerçekten çok pahalı bir yeşillik olduğuna karar verdim.  


Umut Ocakbaşı'ndan İstiklal Caddesi'ne doğru yürüyünce hemen köşede meşhuuur Beyoğlu Çikolatacısı karşımıza çıkmasın mı?  İnsan fotoğrafa bile uzanıp alıp yemek istemiyor mu Allahaşkına?:)






Yorumlar