cumartesi sabahı


Ne yapıyorum değil de neler yapamıyorum üzerine yazssam bir sayfa dolar şu sıralar:) Tuğrul'un tabiriyle kaçmaktan kovalamaya fırsat bulamıyorum. Fotoğraf falan çekemiyorum. Çeksem de düzenleyemiyorum. Bazen bilgisayara aktarmaya bile fırsat bulamıyorum..İşin açıkçası yanıma makinayı bile alamıyorum evden çıkarken..Günin telefonunu değiştir diyip duruyor. Haklı aslında. Israr etmemek lazım. Neticede çektiklerimizin bir çoğu sadece o anı kaydettiğimiz fotoğraflar oluyor. Üstelik farkındayım telefonla çekilenler de başka bir açıdan bakış..Sıksan farklı bulup, telefon fotoğraflarını da sevdiğimi söyleyebilirim. Bugün evden çıkarken son dakika küçük makinayı çantama atmayı başardım:) Bir kocaman haftanın üzerine Cumartesi sabahı taptaze bir soluk oldu:) Aşağıda sabahın en en başından 3 fotoğraf.



Yorumlar