Feriköy Pazarı

 Bir cumartesi okulda sınav olmasının en  güzel tarafı nedir?
Tabii ki Feriköy Pazarı'nda kahvaltı edebilmek. Günin'le geçenlerde bir sabah işte bunu yaptık. Tadı çok feci damağımda kalmıştı. Bu hafta da Şimal ve Tuğrul'la gittik pazara. Adnan Dede ziyaretimizin hemen öncesinde erkencikten daha erken bir vakitte:)

Pazara gideliim
Bir tavuk alalım
Pazara gidip bir tavuk alıp na pa lıım?
Hapıır hupur hapır hupur
Yi ye lim:)

Pazarın olmazsa en olmazı işte bu bir dilim kek. 7 sene olmuştur herhalde, bu pazar ilk kurulduğu günden bu yana her gittiğimde aldım / yedim. Keçiboynuzu pekmezinde mi bütün sır bilemiyorum. Müthiş bir tadı / lezzeti var bence.

Ben nerden biliiiim:)

Babba nerde Şimalcik?

Annesinin kuzusu:)



Feriköy Pazarı (ya da Şişli Ekolojik Pazar) benim için harikalar diyarı. Yok yok. Hele Cumartesi günü erkencikten gitmişsem kahvaltımı orada etmişsem, üzerine bir de Beşiktaş Pazarı'na uğramışsam, Cake House'da da bir kahve içip sabahı iyice taçlandırmışsam  ne güzel bir cumartesi olmuş demektir o:)






Pazı, Pırasa, Kereviz. Şimalcik çorbası:)

Yorumlar