Yazlık İstanbul

Sonunda Beşiktaş'ta Kazan'dayız:) Yeessssss:)

"Ali'nin Koço'su" sergisinde "Fotoğraf-taki Tuğrul"..
http://www.aliarifersen.com/alinin_kocosu.html


Sabahın 10'u..Teşvikiye Saray'da kahvaltı sonrası Milli Reasürans'ta Tuğrul'un aylar öncesinden gözüne kestirdiği sergi. "Gidelim gidelim" diyen ama bir türklü zaman ayarlayamayan ben...Kolumdan tuttuğu gibi beni götüren sevgilim:) 

Şu sıralar bitmiş olmalı ama harikulade bir sergiydi.
http://www.ykykultur.com.tr/haber/red-kit-istanbul%20da


işte buu:)


"Sezen Aksu Akustik" konser arası..Son yıllarda izlediğim en güzel Sezen konseriydi. Repertuar bu kadar mı iyi olur . ( bana göre tabii..zira en sevdigim sezen şarkılarıydı..) Konser öncesi arabayı Taşkışla'ya park edip teleferikle Maçka'ya geçtik. yukarıya Nişantaşı'na yürüdük. sokak aralarına girdik çıktık. canımız bir yerlere takılmayı istemeyince yılların şütte'sinin meşhur ve kocamaaaan sandviçlerinden alıp sokakta oturup ayaklarımızı sallaya sallaya yedik:) Daha doğrusu ben salladım, Tuğrul güldü:)

Yorumlar