aylardır yapıyor ama yazmıyordum. bugün işte o işi yapıyorum:)

yapıyorum da yapıyorum....ama dogrusu ya oturup yazamıyorum:) yani yazmayı, burayı güncellemeyi yapamıyorum..olsun, işte şimdi onu da yapıyorum:) bir solukta bir sürü fotoğraf koy, altlarına da bir iki cümle dedim kendi kendime ve biraz zorla da olsa ikna ettim bilgisayarın başına oturmaya..son zamanlarda az yapabildiklerimden biri de fotoğraf çekmek zaten..oysa en çok da bunlar için, kayıt tutmayı hep sevdiğimden ve böylece biraz da  zorunlu hissederim belki diye istedim bu blogu açmayı. olsuuun, gayretim gayret, haydi bakalım:)
kadıköy günümüz. aylardan mayıs. çocuklar komik değildir genellikle. Sevimlidirler evet ama bana eğlenceli bile gelmezlerdi. Kim derdi ki en sıkı esprileri hala da konuşamayan haliyle Şimal yapacak :)


Çiya'da şimalcik löpür löpür humus yiyor humuuus:)))


Kadıköy çarşısı içinde aşkım ve kızımız:)
 Poyraz'ı çok severim. O küçük köy ne güzeldir...yıllaar var gitmemiştik. İlk kez Melahi ile gittim. Doğum günümdü. enn unutulmaz doğumgünlerimden biriydi. gitsek mi gitmesek mi derken ve tam da Güninim "yahu Poyraz'a gitsek ya " demisken, oyun provaları arasında bir haftasonu ailecek yazı karşılamaya gittik. Ne balıklar, ne kalamarlar yedik:) Kedilere de yedirdik:)
Çeke çeke de bir bu fotoğrafı çekmişiz. Önümüz mis gibi deniz kumsal oysa...ah bir de babasıyla kızı var tabii:)


Yorumlar