Balmumcu Günümüz



Babacıkla Şimalcik Balmumcu'dalar:)



Ben kızıma,,,,Hay raaa nııııııııııım:))))


Balmumcu'yla bugün tanıştık. Babamız bizi götürdü ve tanıştırdı. Maalesef fotoğraflar çok eksik...Mesela Şimal uyurken mola verdiğimiz parkta keşke fotoğraf çekmeyi unutmasaydık. Tuğrulla şehre sırtımızı dönerek, parkın yeşil fonuna bakıp usul usul lafladık...Şehir...Küçük köşeleri olmalı oysa şehirlerin...Bu kadar kenarda köşede de kalmamalı bu "köşeler"...Merkezin içinde, erişilebilir olmalılar...Tuğrul'un anlattığı gibi , evden çıkıp oraya gelip soluklanıp , seyredip, sonra yine şehrin canlılığına dönmeli insan...Yoksa o canlılık çekilmez oluyor. Yorucu hatta yıpratıcı oluyor heryerler... Ben İstanbul'dan bu anlamda umudumu kestim. Boğazdaki boş sırtlara bakarak kahvaltı etmek için taa Telli Baba'nın oralara gitmek lazımsa, şehir , işte bu anlamda , en azından bana, pek bir şey vaadetmiyor demektir...Ne yapmalı işte onu bilemiyorum. Ama -henüz- bilemiyorum . Öğreneceğim elbet:)



Yorumlar