Bugün günlerden, Yuva


Tiyatro Festivali Hatırası 

Festival biletleri çıkar çıkmaz aldık. Bu dönem A2 11 sınıfındaki öğrencilerimle 💗
Yuva
Sami Berat Marçalı yazmış..
İzlemesi çok kolay bir oyun değildi ama ben çok sevdim.. Dil...Lisan...
Mülteci bir abla kardeş New York'da bir taksiye biniyorlar ve bütün dertleri "Hadi gidelim" demek..Diyorlar da..Ama taksi şöförü tek kelime anlamıyor...
Onlar da onun söylediklerini hiç anlamıyorlar..
"Go , go" diye benim bağırasım geldi seyircilerin içinden...
Bu ortak dili konuşmayan insanların arasındaki diyalogun yine de nasıl kurulduğuna , iletişimin nasıl sözcüksüz de olsa sağlandığına adım adım şahit oluyorsunuz...
Üstelik erkek kardeş dilsiz de...
O sadece ses çıkartıyor..
Brother ve Birader.. Hiç farketmemiştim ne kadar aynı olduklarını...
Sezonda da oynuyor ben kaçırmayın izleyin derim. 
Hem "Tiyatro iyidir, iyileştirir."

Yorumlar