Bugün günlerden, "Umut olmadan yaşanır mı ayol?"




Aralık ayında başladılar oynamaya. Yeliz'imi yönetmenimi sonunda izleyebileceğim sahnede.  Şu yukarıdaki fotoğraf oyunun ilk fotoğraflarından . Bunu da gördüm ya zıp zıpım artık.  
Aralık ayında sahne aldılar ama uzunca bir süre gidemedim oyuna. Sonunda gittiğimizde de ellerim patlayıncaya kadar alkışladım.  
Biraz Sen biraz ben...




 Oyun öncesi Kadıköye yolu pek düşmeyengillere Melahi büyük bir şıklık yapıyor. "Dürümcüye gideceğiz" diyince ben de zannettim ki böyle kilimli falan bir yer. Yok yok yok. 
3-4 masalık bir yer. Kapısında kuyruklar şimdiden oluşmuş. Parmaklarımı falan yedim. 
Ennn kısa zamanda sadece bu mekana bir gün ayıracağım ve yazacağım.  
Şimdilik kendi kalabalıklığı kendisine yetsin:)
Not: Ben yazınca nasıl bir aşşşırı kalabalıklığı olacağını düşünüyorsam 😂😂😂


 Bak ama bak bu humus da oradan:) Haydi kaçtım beeen :)


Yorumlar