Bugün günlerden, Madem İstanbuldayız.. :)

O zaman güne organik pazarda başlamak iyi fikirdir :)) 
Bak peşin peşin söyliyeyim 1 hafta sürer bu, "Madem İstanbuldayız" dizisi..Travma bir nevi de ve geç :) Geçen yaz bir karar verdik biz mavi yolculuk diye..O hoo bütün kış hayal kurdum ben..Çoluk çombalak, en yakın arkadaşlarım ve eşlerimiz , denizlerin en bi güzeline gidecektik..Teknede sadece biz..Derim pörtleyene kadar suda kalacaktım Şimalle.Hiç sohbet etmediğimiz kadar konuşacak, bir senelik gülecektik...Oldu canım! :)
 İzinler bir kalktı!!!! "Hayaller / Gerçekler" oldu durum. Küt! :) Tamam terbiyeli insanımdır, "Allah sağlık versin" falan dedim kendime.
İkna oldum mu? Net: olmadım.
Yapacak bir şey var mı ? Yok.
E o zaman renk, o zaman dannns:))
Amaa tekne dönene kadar 1 hafta "madem istanbuldayız"  sürer böyle, anlaştık mı :) 
Ne demiştim başta, travma de, geç :)



Yorumlar