Bugün günlerden, Oldu bu iş, içime sindi yani:)


Kavanozlarımız her hafta gelmeye devam ediyor. Bu yemek işini çözdüm :) Bir de fotoğraf çekme işini çözersem !! Neden bu kadar kötü çıkıyor bilmiyorum. Çoook isterdim azıcık vaktim olsa da , fotoğraf çekmenin bu kadar kolaylaştığı , cep telefonundan başka bir şey kullanmadan, sırf şu fotoğraf programlarıyla bile harikalar yaratılan dünyada, bu kadar kötü fotoğrafları koymak zorunda kalmasam...

 Kavanoz Meleklerine dönersek, salatalar özellikle harika. İlla etli yemek isterim diye tutturmuyorsanız herşey harika.. Tutturuyorsanız da doğrayın nohutun içine biraz sucuk. Isıtırken kurufasulyenin içine atıverin biraz pastırma. Haftada bir kendiniz yapın cız bız köftecik. Bir kere de balıkla destekleyin. Alışveriş yook, malzemeleri yıkamak yerleştirmek yook, pişti pişmedi tuzu fazla kaçtı kaçmadı derdi yook:) Üstüne üstlük müthiş lezzetli vejetaryen mutfağı ile de her an flört halindesiniz :) 




Vee aşağıda da dumanı tüten "the Kapuska" .
"Bir kapuska ne kadar lezzetli olabilir ki, yemektir işte yersin" diyen ben sözümü geri alıyorum :) Bayılıyorum buğdaylı ve bol baharatlı kapuskasına. Velhasıl oldu bu iş, içime sindi yani:)


Yorumlar