Bugün günlerden, Kavanoz Melekleri











Not: Tabii ben yazıyı es geçip sadece fotoğraf koyunca kavanozları hazırlayanlar da, melekler de biz olmuşuz :) Bugün yorumları görünce ayıldım!
Kavanoz melekleri bir grup. Benim gibi yemek yapmayı sevmeyen, vakti olmayan ama dışarıdan sipariş vermeyi tercih etmeyen, ev yemeğinden de vazgeçmem diyen birileri varsa çok tavsiye ediyorum.
Haftada bir size listelerini yolluyorlar. İçinden seçip kendi listenizi oluşturuyorsunuz. Çarşamba akşamı dünyalar tatlısı Nurşin Hanım kavanozlarla kapınızda. Bize ilk geldiği gün Şimal boynuna sarılıverdi ki çocuklar ne kadar seçicidir birilerine sarılmak konusunda bilirsiniz. Yemekleri vejeteryan. Biz vejeteryan olmadığımız için arada etli bir mönü ve haftada bir balık günüyle o dengeyi sağlıyoruz. İnternetten çook araştırıp çok zor buldum.. Eğer birilerinin ihtiyacı da olursa umarım burada görür. İlerleyen günlerde yine yemeklerinden örnek fotoğraflar koyarım:) Ne diyeyim, bir konuda daha biz erdik muradımıza sizler çıkın kerevetine:) 

Yorumlar

  1. Analı, kızlı süpersiniz ♥ Kavanozlara, kesekağıtlarına yemek dolduran o köpte parmaklardan öptüm en çok ♥

    YanıtlaSil
  2. o yardımcıyı öperim,, kavanozlar çok cici görünüyor.. ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil
  3. kavanoz meleği tatlı şimalin yumuk ayak parmakları, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nurdan, Sebuş ve Moon, tabii ben yazıyı es geçip sadece fotoğraf koyunca kavanozları hazırlayanlar da , melekler de biz olmuşuz :) Kavanoz melekleri bir grup. Benim gibi yemek yapmayı sevmeyen, vakti olmayan ama dışarıdan sipariş vermeyi sevmeyen, ev yemeğinden de vazgeçmem diyen birileri varsa çok tavsiye ediyorum. Haftada bir size listelerini yolluyorlar. İçinden seçip kendi listenizi oluşturuyorsunuz. Çarşamba akşamı dünyalar tatlısı Nurşin Hanım kavanozlarla kapınızda. Yemekleri vejeteryan. Biz vejeteryan olmadığımız için arada etli bir mönü ve haftada bir balık günüyle o dengeyi sağlıyoruz. İnternetten çok araştırıp çok zor buldum. Eğer birilerinin ihtiyacı da olursa umarım burada görür. Hatta ben bu not kısmını yukarıya ekleyeyim hemen:)
    Şimal'in ayak parmaklarına gelince onlar beni de bitiriyor. Çocukların hepsinin ne güzeldir ayakları değil mi:) Ve hep de ayakları çıplak olsun isterler:) Çok sevgiyle..

    YanıtlaSil
  5. Bu tip çiftlikler gerçekten işe yarıyor. En azından ev yapımı, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yazdan Kalan , gerçekten işe yarıyor. İnsanlar işten yorgun geldiklerinde bazen değil yemek pişirmek olan yemeği bile alıp ısıtmaya üşeniyorlar. Çocuklu evlerde mutlaka bir yemek düzeninin kurulması gerekiyor. Kavanoz Melekleri böyle günlerde müthiş destek. Bulgur pilavını yarım saatte sofraya hazır hale getirmek kolay da, yemek yapacaksan bir ön hazırlık ve bir pişirme süresi gerekiyor. Ben çok memnun kaldım. Hepimize yediklerimiz sağlık olsun, afiyet olsun:)

      Sil
  6. Tam bana göre ben de yemek yapmayı fazla sevmiyorum...İzmirde varmı acaba araştırmak gerekir..çokk yoğunum çok..sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge, İstanbul'da varsa İzmir'de neden olmasın :) Ben epeyce araştırdım bulana kadar. Umarım sen de bulursun:)

      Sil

Yorum Gönder