Bugün günlerden , biz tatilden döndük IV - Kekova

 
Sabah tazecik, yol şahane:) Mavilere bulandık. Ucunda Kekova ve Simena, köyde turlamak, tekneyle açılıp koylarda yüzmek, batık şehrin kıyılarını seyretmek...  Bir de Caretta görürmüşüz Allaaah ! :)




Kaputaş Plajı - Ne zaman burun buruna gelsem heyecanlanırım. Şezlong falan hak getire. 187 basamakla aşağıya iniliyor. Dağlardan gelen su sebebiyle deniz de diriltici bir serinlikteymiş. Ben girmedim. Yüzenlerin yalancısıyım:)









               Karşıda Meis Adası ve üzerine bir kaş gibi kıvrılmış olduğu için Kaş :)



                                           Suyun üstü ayrı güzel altı ayrı güzel..


Süpriiiiz!:) Fotoğraftaki carettayı bulunuz:) Bu sene ilk defa denizde yüzerken de karşılaştım. Burun buruna gelmedim. Gözümde deniz gözlüğüolmasa göremeyeceğim kadar derin bir denizde, tam altımdan ya da ben onun üstünden geçerken fark ettim:)) aynen labada labada tekneye geri yüzersin tabii. Sanki peşimden gelecek olsa caretta'dan hızlı yüzeceğim !:))





Likya'da insanlar evlerinden merdivenle denize girmiyorlarmış tabii:) Şehir depremlerle çökmüş. Birçok yerde suyun içinde devam ediyor. Bu bölgede denize girmek yasak. Suyun içinde yok yok.. Gerçi çoğunun yurtdışına kaçırıldığı da söyleniyor..


Yorumlar

  1. Bu seriden de bazı fotograflar Pinterest'e doğru yola çıktı. Paylaşımlar için teşekkürler.....

    YanıtlaSil
  2. Nurdan ne tatlısın sen:) Beğenilerine teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. carettayı gördüm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moon sen Datça'da kendisini de görmüşsündür belki?:)

      Sil

Yorum Gönder