Amanın da amanın da kimler gelmiş:)


Ooooo kimler kimler gelmişler böyle:)) Burçak Yenge ve Can Dayı bize gelmeden önce Remzi Kitabevi'ne gitmişler ve kocamaan parçaları olan bir puzzle almışlar:) 


                                           "Ben de Saftirik kaptım kendime bir tane:)"





                                       Ben nasıl bulacağım bunca parçanın arasında o fili?




                                                       Aaaa Alpoş buldu işte:) Tamamlıyor mu ne?:))



                                                          Bakiiim, ayy çok güzel olmuş:)




                                       
                                             Ben de selam verirsem alkış alır mıyım acaba?:))



                                  Mutluluktan erimişim, ellerimi kavuşturmuş yengemi dinliyorum:) 









                                                                       Üç tomurcuk:)




                                                  Alp'ciğimin bakışı nasıl:))) Öperim burnunun ucundan:)




                   En korkutucu beniiiiim yarışması :) ( Şahsi fikrim: Şimal'in hiç şansı yok:))




                                                               Tabii ki ödülleri biz aldııık:)



        " Bu arada korkutucu olmadığımızda ne kadar yakışıklı olduğumuzun da farkındasınız değil mi?:)"

Yorumlar