Sevinin küçükler....

Fotoğrafları yüklemişim ama iki satır yazı çiziktirene kadar ne çok geçmiş ... Daha dün 23 Nisanı kutlamıştık derken ayın 3ü olmuş bile....Yaa:) Evet...23 Nisan kutlamalarına gidiyoruz :) Kapının önünde Şimalcik hazır .
Bütün bir sokak boyunca "Babaaaam beni bayra maaa gö tüüü rüüüyor" diyerek yürüyen bir cüce:) Bir Erenköy'ü fethetti:) "Çocuk bayramı bugün tabii ki...Çocuklara bugün sizin bayramınız diyen Büyük Atatürk.. Ne güzel bir bayram bu...." diye yaşattı hepimize:)






                     Ben cüce olsam böyle olurmuşum:)) Fotoğrafa bakarsak Şimal'den bile kısayım:)  



Erenköy'de bayramı yaşadıktan sonra bu güzel bahar gününde teeeee geçen sonbaharda gittigimiz bir yerlere gidiyoruz:) Hem de buralardan teeee oralara sırf süt almaya:))
 Hayır yoğurt mayalıyorsanız eğer sütün kalitesi önem kazanıyor. Bu gazla Bursa'ya falan uzanmadığımıza şükür:) 






Sonunda Kavak yolundayız. Ben bu blog işlerine hakim değilim. bazı bloglarda görüyorum, "Sonunda Kavak yolundayız. Geçen seneki gezimizi görmek için...." diye yazıp , "için" kelimesini başka bir renkle ekliyorlar. tıklıyorsun hoop o sayfadasın.
(Yapıyorum'a atfen, ) Yapamıyorum yani bunu:)

Madem o sayfaya link veremiyorum ( Akılsız başın cezsını el ve ayaklar çeker:)  yeniden anlatayım: Anadolu Kavağı yolunda ilerlerken karşınıza illaki çıkıyor. Mis bir yer:) Bahçe, sacda açılan yufkalar, hakikaten tahta masalar tenekelere dikilmiş çiçekler veeee evet denedim sütü harika...Dediğim gibi ben yoğurt mayalamak için kullanıyorum. İçmeye günlük süt alıyoruz her sabah. Bir yoğurt oldu ki kaymağı ekmek dilimi kalınlığındaydı:)   



Oralara gitmişken dönüşte Anadolu Hisarı. Anadolu Hisarında gidip de karşıda Rumeli Hisarını ve Boğaziçi Üniversitesini seyretmek de bonusu:)

Yorumlar