Bugün günlerden, bir Temmuz pazarı :)





         Buğra, Tuba ve dünyalar tatlısı kızları Gülse bizim çook canımızdırlar:) Buğra Tuğrul'un Kadıköy Anadolu Lisesi'nden arkadaşı. Taa ortaokuldan. Tubaların hepsi mi tatlı olur? :) Benim bütün Tuba arkadaşlarım candır:)  Tuba Soygüden de öyle:)

Aslında gün "Babalar ve Kızları" günüydü fakat son anda Tuba ile ben de fotoğraflara dahil olduk:)






Buğra'nın makinası kendine kendine çekim yapıyor diye koyduk pencerenin kenarına , iki saniyelik aralarla "Değiştir, Değiştir" diye bağırarak bir sürü poz verdik:)))





Sabahı böyle başlayan günün devamında Tuba ile Melahi geldiler. Akşam üstü.. Günü beraber bitirdik. Böyle zamanlarında bu koskocamaan şehir küçücük ve çok sevimli geliyor bana. Nasıl mutlu oluyorum. Hadi itiraf edeyim yazları bu şehri daha bir farklı seviyorum:))

Yorumlar

  1. Tuba' ların hepsi tatlı valla (Bizde de bir Tuğba var ve "onun kadar insan gibi insan çok olsa dünya kesinlikle farklı olurdu" diye düşündürür hep)

    Fotograflardan süzülen enerjiye ve bu enerjiyi akıtan herkese bayıldım ♥

    YanıtlaSil
  2. ufacık şeylerden mutlu olabilmeyi başarmak işte budur!
    babalar ve kızları ne kadar güzel düşünülmüş bir organizasyon:)
    harikasınız..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder